ការរៀបចំចាត់ចែង
ការរៀបចំចាត់ចែងគឺជាការរៀបចំមនុស្ស រចនាសម័្ពន្ធ នីតិវិធីការងារ គោលនយោបាយនិងវប្បធម៌ការងាររបស់អង្គភាពអាជីវកម្ម។ នៅក្នុងអង្គភាពអាជីវកម្មមួយ គេបានជួលអ្នកដែលមានឯកទេសនឹងមានជំនាញឲ្យមកគ្រប់គ្រង បណ្តុះបណ្តាល បង្ហាត់បង្រៀន និងតម្រង់ទិសការងារដល់បុគ្គលិកដែលនៅក្រោមបង្គាប់ ដែលអ្នកទាំងនោះមានមុខងារនិងតួនាទីផ្សេងៗពីគ្នានិងផ្នែកដាច់ដោយឡែកពីគ្នា។ ផ្នែកទាំងនោះមាន sale and marketing(ផ្សព្វផ្សាយនិងលក់ផលិតផលទៅឲ្យអតិថិជននិងទៅក្នុងទីផ្សារ) Manufacturing and Production(ជាផ្នែកដែលផលិតនូវទំនិញនិងសេវាកម្ម) Finance(ជាកន្លែងដែលគ្រប់គ្រងនិងចាត់ចែងនូវហិរញ្ញវត្ថុ) Accounting(ជាផ្នែកដែលរក្សាទុកនិងពិនិត្យទៅលើរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុ) និង Human Resource(អភិវឌ្ឍន៍ បណ្តុះបណ្តាល និងគ្រប់គ្រងបុគ្គលិក)។
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments: